Martijn Konings wordt ook wel de inhaakkoning van Nederland genoemd. Met vliegensvlugge, messcherpe en soms een tikkeltje gewaagde inhakers en woordgrappen voor merken als HEMA, Kruidvat en Dirk steelt hij de show op social en won hij meerdere awards. Daarnaast verzint hij creatieve campagnes, concepten en activaties voor merken als Boels, Essent, Domino’s, SAP en Q-Park. Op 14 november geeft deze vrolijke Brabo je een kijkje achter de schermen bij wat hij zelf “de leukste baan van de wereld” noemt én geeft hij zijn ongezouten mening over de bedreiging van AI voor zijn vak.
Vincent van de Wetering is een creatieve leider in het voortdurend veranderende speelveld van advertising en tech. Zijn carrière begon bij webgames en animatie, waarna hij een sleutelrol speelde in de internationale expansie van Monks, met de lancering van het eerste kantoor in Londen. Van wereldwijde pitches tot het opleiden van jonge, pitch-hongerige creatives: Vincent’s loopbaan is altijd in beweging.
Vandaag combineert hij zijn ervaring met AI. Terwijl praktische barrières wegsmelten en mogelijkheden eindeloos lijken, draait het meer dan ooit om het bewustzijn van hoe menselijke creativiteit werkt, want de toekomst behoort toe aan wie goed werk van middelmatig kan scheiden en dat weet te krijgen uit mensen én AI.
Jon is marketing directeur bij Druktemaker en merkwaardig strateeg pur sang. Hij spreekt vaak en bevlogen over AI, niet als hype maar als hulpmiddel om creativiteit te versterken. Hij gelooft dat kennisdelen de nieuwe weg naar groei is en maakt dit concreet in podcasts, masterclasses, keynotes en natuurlijk in onze Community, de app waar je al die kennis en inspiratie dagelijks vandaan haalt. Daarnaast staat Jon bekend om zijn humor en lef: van 1 april-grappen die merken landelijk zichtbaar maken tot creatieve campagnes die altijd nét even anders zijn. Op 14 november neemt hij je mee in “de kracht van anders” en laat hij zien hoe merken met creativiteit blijvend verschil maken.
Druktemaker LIVE! is hét jaarlijkse community-event van Druktemaker. Eén keer per jaar brengen we onze online community samen in Studio62. Altijd met topsprekers, goede sfeer en natuurlijk lekker eten en drinken.
Van ontvangst tot vertrek is alles geregeld: een gezellige bar, een winter BBQ en 150 creatieve en ondernemende mensen om je netwerk mee te verrijken. Premium members zijn er altijd gratis bij. Gratis member of helemaal nog geen member? Ook dan ben je van harte welkom, fysiek of online.
Slechts 150 fysieke plekken beschikbaar. Vol = vol.
Tijd
Schema
15:00
Inloop - We trappen af met koffie, thee en een warm welkom in Studio62.
15:30
Start evenement - Een ode aan creativiteit: omdat we die juist nu keihard nodig hebben.
15:45
Martijn Konings - Over inhaken, timing en lef in campagnes.
16:45
Hapje - Creativiteit ♡ brandstof – we zorgen voor een kleine break.
17:00
Vincent van de Wetering - Over pitchen, creativiteit en de rol van AI.
18:00
Diner - Winter BBQ op z’n Studio62’s.
19:00
Something Special - (Geen frikandel).
19:15
Jon Ruigrok - Over AI, kennisdelen en de kracht van anders.
19:45
Q&A over marketingambities - Een open gesprek met de sprekers over jouw vragen en uitdagingen.
Tot 21:30
Netwerken en napraten - Met een drankje, nieuwe contacten en hopelijk een hoofd vol ideeën.
Slechts 150 fysieke plekken beschikbaar!
Staat jouw antwoord (of jouw vraag) hier niet tussen? Mail ons! live@druktemaker.nl
Slechts 150 fysieke plekken beschikbaar. Vol = vol.