STRATEGIE & CONCEPt
Eerst denken. Dan doen.
We denken mee. Vaak ook ongevraagd. We delen onze kennis en we zeggen waar het op staat. Direct, betrokken en een tikkeltje eigenwijs. Niet om moeilijk te doen. Maar om het beter te doen. Voor jou.

Communiceren doet elk bedrijf, maar het plan erachter ontbreekt in veel gevallen. Hierdoor verval je snel in vluchtige communicatie en mist het vaak zijn doel. Door goed na te denken over je communicatiedoelstellingen, doelgroepen, wie je bent (identiteit) en waar je voor staat wil, zorg je ervoor dat je boodschap resoneert en je meer succes gaat behalen op lange termijn. Daarnaast geeft het houvast aan de mensen die verantwoordelijk zijn voor communicatie en marketing binnen je bedrijf. Ze weten wat het doel is en de route die is gekozen om daar te komen.
Samen vertalen we je doelstellingen naar glasheldere KPI’s. Daarna bepalen we op welke traptreden van het BITSER model je doelgroepen staan, en waar de grootste communicatiefocus nodig is. Van bekendheid tot resell, alles inzichtelijk. Zo weet je precies waar de (conversie)kansen liggen. Tot slot creëren we merkwaardige en creatieve taglines, slogans en campagnehaakjes. De kracht van anders zorgt ervoor dat niemand meer om je heen kan.