Bijna Merkwaardig
Inrichting Teppark in Reddingmuseum
Klantenservice automatisering + AI
Signing & branding
RFH Sustainability Award
Pitchdeck en sponsoringwerving
Expositie Marinemuseum ‘Marine van Nu’
Meta E-commerce strategie
B2B LinkedIn campagnes
Rebranding & BITSER-model
Server-side tracking
Data die meer vertelt.
Dat merk je.

Je website trekt bezoekers. Mooi. Maar weet je ook écht wat ze daar doen? Met server-side tracking haal je deze data binnen.

Cookies zijn old school. Browserregels strenger dan ooit. En jij? Jij wilt gewoon weten wat je websitebezoekers doen. Snappen we. Met server-side tracking krijg je weer inzicht in je data, zonder te botsen met de privacy-policy. Klinkt ingewikkeld? Is het ook. Maar daar heb je ons voor. 

Server-side tracking is het verzamelen van data. Maar dan geregeld via de server, niet via de browser van je bezoeker. Want die browser? Die blokkeert tegenwoordig van alles. Denk aan Safari en Firefox. Maar ook Google en Meta maken het je steeds lastiger. En met de nieuwe Europese wetgeving (DSA & DMA) ben jij volledig zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor hoe data wordt verzameld en gedeeld. Zonder server-side tracking zit je met een blinde vlek in je marketing. Je weet niet meer wat converteert en waar mensen op afhaken. Dus geen server-side tracking, geen goede data. Geen goede data, geen idee of je campagnes werken. Geen idee betekent weggegooid budget. En vergeet vooral niet de frustratie. Als je écht wilt weten wat werkt, wil je server side.

“Met server-side tracking blijf je meten, stuur je scherp en haal je meer uit marketing”

Wat we doen? We zorgen ervoor dat alle gegevens die je verzamelt via je website via een eigen server lopen. Dit betekent meer controle, betere data, minder fouten. En hoe dat werkt? Je marketingkanalen bepalen de grootte van de server. Heb je alleen Google advertenties draaien? Dan kunnen we de server daarop afstemmen. Het aantal ‘gebeurtenissen’ (wat je allemaal wilt tracken) bepaalt hoeveel capaciteit we nodig hebben. Je betaalt maandelijks voor de server, op basis van deze gebeurtenissen. De server-side tracking zelf installeren? Kan. Die kosten zijn eenmalig. Wij zorgen dat alles werkt. Zonder dat jij je zorgen hoeft te maken over de backend.

  • Google Tag Manager
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • TikTok
  • Pinterest
  • Bing

CONVERSIE OPTIMALISATIE

Volg de volledige reis van je gebruiker, van het eerste contact tot de uiteindelijke conversie. En verfijn vervolgens je strategie.

BETERE DATA

Server-side tracking geeft zekerheid dat je gegevens niet worden beïnvloed door browserinstellingen of adblockers. Dus altijd betrouwbaar.

CAMPAGNES

Meer uit je advertenties halen? Server-side tracking helpt je om je campagnes nauwkeurig te meten. En te zien welke ads daadwerkelijk bijdragen aan conversies.

Ook merkwaardig worden?

Nieuwsgierig geworden? Sparren over jouw merk of rondkijken in onze creatieve hub? Vul het formulier in en ontdek wat wij voor jou kunnen doen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.