We zijn de afgelopen jaren snel gegroeid, soms zelfs te snel. We hebben ons opnieuw moeten uitvinden, processen moeten optimaliseren en een nieuwe DT-samenstelling. Klanten vragen om een nieuwe vorm van samenwerken, waarbij kennisdeling en samenwerken centraal staat. En ook Artificial Intelligence deed zijn intrede, gelukkig lopen we hierop voor en is het een integraal onderdeel geworden van onze manier van werken, maar de impact kan niet worden onderschat. Zowel voor ons, als voor de gehele maatschappij. Al deze veranderingen gaven ook intern het gevoel dat we niet meer uitstralen naar buiten wie we echt zijn. Tijd voor een totale rebranding dus. Een hernieuwde merkidentiteit die nu (weer) voelt als onszelf. En met een tweede hub in Alkmaar, zodat we nóg vaker, met nóg meer mensen, hele mooie en creatieve oplossingen kunnen bedenken en maken.
We willen al onze klanten, leveranciers en Druktemakkers bedanken voor het jarenlange vertrouwen in ons ♥️. We staan klaar om ook de komende 10 jaar jullie fantastische bedrijven en merken te (her)positioneren en zichtbaar te maken in een steeds complexer wordende wereld.
Tien jaar Druktemaker.