Bijna Merkwaardig
Inrichting Teppark in Reddingmuseum
Klantenservice automatisering + AI
Signing & branding
RFH Sustainability Award
Pitchdeck en sponsoringwerving
Expositie Marinemuseum ‘Marine van Nu’
Meta E-commerce strategie
B2B LinkedIn campagnes
Rebranding & BITSER-model
Campagnes en (online) advertising
Campagnes die converteren.
Dat merk je.

Een boost geven aan een bericht is simpel. Maar wil je iets opbouwen, iets ook vasthouden? Dan moet je campagne meer zijn dan een snelle oplossing.

Campagnes die scoren, dát is merkwaardig. Het is niet zomaar iets in de lucht schieten en hopen dat het werkt. Nee, het gaat erom dat je precies weet wat je wil, wie je wil bereiken en hoe je die boodschap op de beste manier overbrengt. De online jungle is drukker dan ooit. Meta, LinkedIn, Pinterest, TikTok, overal vliegen de berichten voorbij. En dan hebben we het nog niet eens over al die andere mediakanalen zoals Spotify, (lokale) pers & media, bannering en andere in- en outdoor advertising... Een ding hebben al die boodschappen op al die kanalen gemeen: ze willen jouw schaarse aandacht trekken. Dus hoe val jij tussen al die anderen nog echt op? 

Wij gebruiken de BITSER methode. Want als je echt wil opvallen, dan moet je verder denken dan zomaar even iets leuks posten. Het is een gerichte strategie waardoor we precies weten wanneer we gas bij moeten geven op zichtbaarheid, wanneer het meer draait om het uitbouwen van het merk en wanneer het juiste moment is om de conversies binnen te halen. Elke stap in BITSER, van bekendheid tot resell, haakt aan op wat jouw merk nodig heeft. En onze Makers zorgen dat elk onderdeel klopt: de creatie, targeting, timing, visuals, copy en de platforms. Waarom we dit model dus steeds opnieuw gebruiken? Omdat het meetbaar werkt.

“Scrollen doen ze sowieso. Wij zorgen dat ze stoppen.”

Zo werken wij.

We trappen af met een goed gesprek. Een scherpe deepdive in jouw merk, doelen en de mensen die je wil aanspreken. Wat wil je bereiken? Wie moet het zien? En waarom doet het ertoe? Daarna bouwen we het plan. Welke kanalen? Welke toon? Hierbij gebruiken we onze BITSER-methode. Want als je weet waar je naartoe wil, moet je ook weten welke route je neemt. Is alles afgestemd en goedgekeurd? Dan gaan we los. We maken campagnes aan, creëren opvallende content en zorgen dat elk beeld en elke zin klopt. En zodra het live staat? Dan begint het pas. We monitoren, sturen bij, optimaliseren waar nodig en rapporteren wat werkt.

  • Bekendheid
    De eerste ontmoeting. We zorgen dat mensen je zien, horen en onthouden.
  • Imago
    Wat maakt jou bijzonder? Waarom moeten mensen je vertrouwen? Hier bouwen we aan je merkverhaal en geloofwaardigheid.
  • Traffic
    Kliks, views, swipes. Nu moeten we mensen naar je website of shop krijgen. We brengen je doelgroep letterlijk in beweging.
  • Sales
    In deze fase zetten we in op conversie. Producten verkopen, aanvragen genereren of afspraken inplannen. De funnel wordt tastbaar.
  • Extra sales
    De klant is binnen, maar daar stopt het niet. Denk aan cross-selling en upselling. Wat kunnen we nog meer betekenen voor deze klant?
  • Resell
    Van klant naar ambassadeur! In deze fase zorgen we dat je klanten zó tevreden zijn dat ze terugkomen en anderen meenemen.

DOELGERICHTE STRATEGIE

We kiezen voor een heldere strategie met focus. En zorgen ervoor dat elke campagne recht op het doel afgaat.

DATA 

We knopen alle beschikbare datapunten aan elkaar, zodat we jouw campagnes continu verbeteren.

MAATWERK

Niet elk platform past bij jouw merk. Met focus op de juiste kanalen, zorgen we dat jouw boodschap aankomt en converteert.

Ook merkwaardig worden?

Nieuwsgierig geworden? Sparren over jouw merk of rondkijken in onze creatieve hub? Vul het formulier in en ontdek wat wij voor jou kunnen doen.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.