"Het strategisch en technisch opzetten van zoekmachineadvertenties (SEA) die daadwerkelijk conversies opleveren. Denk aan het kiezen van de juiste zoekwoorden, advertentieteksten schrijven die klikken opleveren en de juiste doelgroepen definiëren om te targeten."
"Ervaring met Google Analytics 4 (GA4) en Google Tag Manager (GTM) om gedrag van websitebezoekers inzichtelijk te maken. Denk aan het correct instellen van conversies, meten van events en koppelingen met advertentieplatformen."
"E-mailmarketing: opzetten en versturen van nieuwsbrieven of flows die converteren, bijvoorbeeld via Mailchimp, ActiveCampaign en Mail Mint. Zapier: automatiseren van processen tussen verschillende tools, zoals leads automatisch doorzetten naar CRM of e-mailtools. Intercom: inrichten en gebruiken van Intercom voor klantenservice, leadopvolging of onboarding via chat of e-mailflows."
Strategen, designers, developers, foto/video-grafen, copywriters, allround creatievelingen: elk met een eigen superkracht. Andersdenkende specialisten die zorgen voor scroll-stoppende content, campagnes met lef, verhalen die raken en design dat prikkelt en converteert.