Druktemaker is fullservice

Druktemaker heeft alles voor je merk onder één dak. Concept, strategie en uitvoering. Met een team van vijfendertig inhuis-vakidioten zetten wij ons dagelijks in om jouw doelstellingen te behalen. Via welk kanaal dan ook - van social, web en print tot events en exposities. En met welk middel dan ook - van scroll-stoppende content en campagnes met lef tot design dat prikkelt en verhalen die raken. Altijd merkwaardig en met een scherpe focus op resultaat. En dat merk je.

BITSER methode

Effectieve communicatie begint bij structuur en een sterk fundament. Daarom maken we bij Druktemaker gebruik van het BITSER-model van Frans de Groot. Een bewezen succesformule die ons helpt om jouw communicatie- en marketingdoelen te realiseren. Zelfs wij zijn nog geregeld verrast door de indrukwekkende resultaten van deze aanpak. Zeker toen we het model ook gingen toepassen voor o.a. wervingscommunicatie.

Kennisdeling

Kennis moet je delen. Vinden wij. Door te investeren in het kennisniveau van onze klanten verrijken we samenwerkingen en kunnen wij focussen op onze échte toegevoegde waarde: creativiteit en innovatieve oplossingen. Maar ook met niet-klanten delen we graag onze kennis. Dat deden we voorheen al op allerlei podia en kennisevenementen. Voor bedrijven, verenigingen en stichtingen. Tegenwoordig doen we dat in onze eigen Studio62 en in ons digitale kenniscentrum: Druktemaker Dé Community. Een handige app met al onze Druktemakers en like-minded communitymembers. Zij delen daar dagelijks hun slimme inzichten, praktische tools en handige hacks. Zo hoef jij niet dagelijks het web af te struinen op zoek naar relevante actualiteiten en inzichten. Dat doen wij namelijk voor je. Handig. En gratis.

Project
Oplossing
Sector
Bekijken

Druktemaker heeft alles voor je merk onder één dak. Concept, strategie en uitvoering. Met een team van vijfendertig inhuis-vakidioten zetten wij ons dagelijks in om jouw doelstellingen te behalen.

Strategie en concept

We denken mee. Vaak ook ongevraagd. We delen onze kennis en we zeggen waar het op staat. Direct, betrokken en een tikkeltje eigenwijs. Niet om moeilijk te doen. Maar om het beter te doen. Voor jou.

Beeld en geluid

Wij maken alles dat beweegt. Van film, (social)video, animatie tot livestream en aerials. Zo brengen we dagelijks verhalen en merken tot leven.

Marketing

Campagnes met lef. Design dat prikkelt. En verhalen die raken. Een (BITSER) formule die écht werkt.

Websites en apps

Digitale oplossingen die niet alleen werken, maar echt voor je werken.

Studio

Een Druktemaker-design valt op, prikkelt en doet precies wat het moet doen: merkwaardig zijn.

Benieuwd naar de kracht van anders?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Werken met ons is een partnership. We zijn benaderbaar, transparant en werken op een directe manier met klanten samen.

Druktemaker dé community

Een bureau dat al haar kennis gewoon met je deelt? Dat klinkt merkwaardig. En dat is het ook. Dus doen we dat tóch. Jij krijgt gratis toegang tot onze (kennis)community. Want delen is samen groeien en zo brengen we dit mooie vak naar een hoger niveau. Lees er alles over onze toffe kennisevents, pak dat mooie netwerk mee en kom via korte lijntjes direct met ons in gesprek. En stel ons vooral veel vragen! Vinden we leuk.

👋 Hi, marketingadvies of creatief idee nodig? Stel je vraag!
Hoe werkt het BITSER model?
Het BITSER-model is een marketingmodel dat bestaat uit zes stappen die organisaties helpen om hun klanten effectief te bereiken en te behouden. Hier is een overzicht van de stappen:

1. Bekendheid (Awareness):
In deze eerste stap is het doel dat potentiële klanten bekend raken met je merk. Dit houdt in dat ze de naam van je bedrijf moeten herkennen.

2. Imago (Image): Zodra mensen weten wie je bent, is de volgende stap om een positief imago op te bouwen. Dit kan door middel van content marketing en het delen van positieve klantbeoordelingen.

AIgenWIJS

Jouw door AI getrainde Personal Marketing Assistent. Jij vraagt, AI vindt (er wat van).

Tess van Groenigen heeft een update geplaatst
5 uur geleden
Als grafisch vormgever werk ik dagelijks met AI. Beeldgeneratie, teksten, toffe concepten, noem het maar op. Hiermee maken we écht toffe dingen. Maar als het gaat om logo’s en huisstijlen, heb ik zo nu en dan nog mijn twijfels.
Thijs Meulendijks, Manon Dito-Kraak en 4 anderen
Tess van Groenigen heeft een update geplaatst
5 uur geleden
Als grafisch vormgever werk ik dagelijks met AI. Beeldgeneratie, teksten, toffe concepten, noem het maar op. Hiermee maken we écht toffe dingen. Maar als het gaat om logo’s en huisstijlen, heb ik zo nu en dan nog mijn twijfels.
Thijs Meulendijks, Manon Dito-Kraak en 4 anderen
Tess van Groenigen heeft een update geplaatst
5 uur geleden
Als grafisch vormgever werk ik dagelijks met AI. Beeldgeneratie, teksten, toffe concepten, noem het maar op. Hiermee maken we écht toffe dingen. Maar als het gaat om logo’s en huisstijlen, heb ik zo nu en dan nog mijn twijfels.
Thijs Meulendijks, Manon Dito-Kraak en 4 anderen
Tess van Groenigen heeft een update geplaatst
5 uur geleden
Als grafisch vormgever werk ik dagelijks met AI. Beeldgeneratie, teksten, toffe concepten, noem het maar op. Hiermee maken we écht toffe dingen. Maar als het gaat om logo’s en huisstijlen, heb ik zo nu en dan nog mijn twijfels.
Thijs Meulendijks, Manon Dito-Kraak en 4 anderen
Tess van Groenigen heeft een update geplaatst
5 uur geleden
Als grafisch vormgever werk ik dagelijks met AI. Beeldgeneratie, teksten, toffe concepten, noem het maar op. Hiermee maken we écht toffe dingen. Maar als het gaat om logo’s en huisstijlen, heb ik zo nu en dan nog mijn twijfels.
Thijs Meulendijks, Manon Dito-Kraak en 4 anderen

Merkwaardig

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor.

👋 Hi, marketingadvies of creatief idee nodig? Stel je vraag!
Hoe werkt het BITSER model?
Het BITSER-model is een marketingmodel dat bestaat uit zes stappen die organisaties helpen om hun klanten effectief te bereiken en te behouden. Hier is een overzicht van de stappen:

1. Bekendheid (Awareness):
In deze eerste stap is het doel dat potentiële klanten bekend raken met je merk. Dit houdt in dat ze de naam van je bedrijf moeten herkennen.

2. Imago (Image): Zodra mensen weten wie je bent, is de volgende stap om een positief imago op te bouwen. Dit kan door middel van content marketing en het delen van positieve klantbeoordelingen.

Q&A's

Maandelijkse Q&A’s met onze strategen, marketeers, copywriters of digitaal specialisten.

👋 Hi, marketingadvies of creatief idee nodig? Stel je vraag!
Hoe werkt het BITSER model?
Het BITSER-model is een marketingmodel dat bestaat uit zes stappen die organisaties helpen om hun klanten effectief te bereiken en te behouden. Hier is een overzicht van de stappen:

1. Bekendheid (Awareness):
In deze eerste stap is het doel dat potentiële klanten bekend raken met je merk. Dit houdt in dat ze de naam van je bedrijf moeten herkennen.

2. Imago (Image): Zodra mensen weten wie je bent, is de volgende stap om een positief imago op te bouwen. Dit kan door middel van content marketing en het delen van positieve klantbeoordelingen.

Groepen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementu.

Experts

Direct in contact met de community members, stuur ze maar eens een bericht!