We begonnen niet met een brochure of een losse slogan. Dit moest een verhaal worden dat blijft leven. Dus eerst: een brede brainstormsessie met Royal FloraHolland om de essentie van het concept te vangen. Daarna werkten we het creatief en redactioneel uit tot een format waarmee elk verhaal hetzelfde voelt - en toch uniek blijft.
Toen gingen we het land door. We spraken kwekers, innovatoren en aanpakkers die elke dag werken aan een groenere sector. We schreven hun verhalen, legden ze vast in fotografie of video en bouwden zo aan een groeiende verzameling impactmakers.
Parallel daaraan ontwikkelden we een communicatieaanpak waarbij bestaande kanalen het vertrekpunt waren. Website, socials, nieuwsbrief en de Ledenkrant: overal dezelfde herkenbare lijn, overal dezelfde trots.
De officiële kick-off vond plaats op de Trade Fair Aalsmeer, waar de video’s in première gingen en Impactmakers voor het eerst zichtbaar werd aan het grote publiek.


Een bureau dat al haar kennis gewoon met je deelt? Dat klinkt merkwaardig. En dat is het ook. Dus doen we dat tóch. Jij krijgt gratis toegang tot onze (kennis)community. Want delen is samen groeien en zo brengen we dit mooie vak naar een hoger niveau. Lees er alles over onze toffe kennisevents, pak dat mooie netwerk mee en kom via korte lijntjes direct met ons in gesprek. En stel ons vooral veel vragen! Vinden we leuk.

Werken met ons is een partnership. We zijn benaderbaar, transparant en werken op een directe manier met klanten samen.



