We kozen voor het BITSER-model als strategische kapstok en schakelden razendsnel door alle fases:
1. Bekendheid: via LinkedIn en Meta (Facebook & Instagram) brachten we het traineeshipprogramma onder de aandacht. Met frisse fotografie op herkenbare plekken in Den Helder en duidelijke CTA’s maakten we de doelgroep nieuwsgierig. Maar ook offline, via stationsborden in Alkmaar.
2. Imago: met retargetingcampagnes deelden huidige en eerdere trainees hun verhaal en lieten we de USP’s van werken bij de gemeente zien: doorgroeikansen, ontwikkeling en arbeidsvoorwaarden.
3. Traffic: dynamische advertenties stuurden afgestuurdeerden uit Noord-Holland Noord en West-Friesland naar de juiste landingspagina’s.
4. Sales: in de laatste fase draaide alles om actie. Met duidelijke urgentie overtuigden we de doelgroep om te komen solliciteren.
Een bureau dat al haar kennis gewoon met je deelt? Dat klinkt merkwaardig. En dat is het ook. Dus doen we dat tóch. Jij krijgt gratis toegang tot onze (kennis)community. Want delen is samen groeien en zo brengen we dit mooie vak naar een hoger niveau. Lees er alles over onze toffe kennisevents, pak dat mooie netwerk mee en kom via korte lijntjes direct met ons in gesprek. En stel ons vooral veel vragen! Vinden we leuk.
Werken met ons is een partnership. We zijn benaderbaar, transparant en werken op een directe manier met klanten samen.