De kennismaking begon met een bezoek aan de showroom van Boudewijn Hosmus. De match bleek er te zijn, en de volgende match kwam eraan! Een tafeltennistoernooi bij Druktemaker (Team Boudewijn vs Druktemaker 1 - 0). Want elkaar echt leren kennen is de basis van onze aanpak.
Daarna zijn we ons verder gaan verdiepen in de doelgroep. Wat beweegt en motiveert hen de investering te doen? Maar bovenal: hoe maken we een concept dat opvalt? Zo ontstond het creatieve concept: “Nee schat, ik wil een Boudewijn”. Een haakje dat je aan het denken zet, een glimlach oplevert en bovenal blijft plakken. Juist de dubbelzinnigheid werkt hier goed. De klant wil niet zomaar een nieuwe maatwerk keuken of interieur. Zij willen een Boudewijn!
Dit bracht ons tot ons laatste advies: rebranding van ‘Boudewijn Hosmus’ naar ‘Boudewijn’. Op deze manier werken we aan een sterke merknaam die we regionaal en landelijk de komende jaren verder zullen positioneren. Dit geeft veel creatieve vrijheid. Zo bestel je voor dat gesprek met je partner over die nieuwe maatwerk keuken via de website eenvoudig een flesje BoudeWIJN. Maakt zo’n gesprek toch een stuk makkelijker en leuker.
Vanuit deze basis bouwden ook wij verder: een handgemaakt logo, precies zoals Boudewijn dat zelf ook zou doen. Daarna volgde een huisstijlhandboek met houttinten en herkenbaar roestbruin. Warmte, luxe en lef. We maakten social templates, draaiden online campagnes en plaatsten gigantische borden langs de snelweg. We creëerden een e-book om potentiële klanten kennis te laten maken met Boudewijn en ontwikkelden een compleet nieuwe website. Eentje die converteert en steeds beter vindbaar is. Alle interacties zijn volledig meetbaar door de inzet van Serverside Tracking. Zo verliezen we geen kansen. Een solide en creatieve basis dus. Want ook wij leveren maatwerk en bouwen graag aan een relatie voor het leven.