Bijna Merkwaardig:
Inrichting Tekpark in Reddingmuseum
Klantenservice automatisering + AI
RFH Sustainability Award
Pitchdeck en sponsoringwerving
Expositie Marinemuseum ‘Marine van Nu’
Meta E-commerce strategie
B2B LinkedIn campagnes
Rebranding & BITSER-model

(WEB)DESIGN:

Brasserie de Bank

“Hoe je uit 1 foto een geheel nieuwe branding haalt.”

DE UITDAGING

Op 1 juli kregen de nieuwe eigenaren van Brasserie de Bank de sleutels. Het restaurant zelf bleef, maar de uitstraling? Die was wel toe aan een frisse storting. Een website die zijn beste tijd had gehad, menukaarten die niet meer pasten en socials die je niet meteen trek gaven. En dan de deadline: anderhalve maand om alles op te frissen. Kortom: werk aan de winkel. Of beter gezegd, werk aan de bank.

RESULTAAT

  • Een nieuwe website, vóór 1 juli opgeleverd
  • Menukaarten in lijn met het interieur en de huisstijl
  • Social templates voor een appetijtelijke uitstraling
  • Een beeldbank met foto’s

ONZE AANPAK

We trapten af met de website. Wat er lag? Een logo en wat interieurfoto’s. Eén van die foto’s werd het startkapitaal voor de hele nieuwe branding. We kozen voor paars, een kleur die terugkomt in het interieur, gecombineerd met geel, als knipoog naar de muntjes uit de bankgeschiedenis. 

Die stijl gaven we door aan menukaarten en social templates, zodat alles in balans bleef. Daarna reden we met onze foto-apparatuur naar Harderwijk. Vastleggen maar! Van dampende gerechten tot lachende medewerkers. Zo ontstond een beeldbank die meer doet dan sfeer vangen: het is fotografie waar je maag van begint te knorren.

DE MIDDELEN

  • Webdesign & development
  • Fotografie & beeldbewerking
  • Vormgeving & DTP
  • Social media templates

Benieuwd naar

de kracht van Anders?

AI CASES
AI CASES