Bijna Merkwaardig:
Inrichting Tekpark in Reddingmuseum
Klantenservice automatisering + AI
RFH Sustainability Award
Pitchdeck en sponsoringwerving
Expositie Marinemuseum ‘Marine van Nu’
Meta E-commerce strategie
B2B LinkedIn campagnes
Rebranding & BITSER-model

Marketing

Match met Meerwerf

“Dit is hoe wij de harten van veertien nieuwe leerkrachten wisten te veroveren.”

DE UITDAGING

Een perfecte match komt niet altijd vanzelf. Dit ontdekte Stichting Meerwerf basisscholen Den Helder toen zij tegen de uitdaging aanliepen om nieuwe leerkrachten te werven. Een modern liefdesdrama in onderwijstermen, waarbij de scholen verlangden naar nieuw talent voor hun klaslokalen.

RESULTAAT

  • Social bereik 6000+ leerkrachten
  • 14 nieuwe leerkrachten voor de klas
  • Vervolgcampagne in 2025 

ONZE AANPAK

Als matchmakers bedachten we een speeddating-concept met een onderwijstintje: Match met Meerwerf. We lanceerden een landingspagina waar geïnteresseerden een ‘kennismakingsdate’ konden regelen met hun potentiële nieuwe werkgever. Met een opvallende branding, posters, video’s en onze liefdespijlen gericht op de juiste doelgroep bloeide deze campagne op. 

En toen gebeurde het onverwachte: de vonk sloeg over. Onze campagne bereikte ruim zesduizend leerkrachten in de regio. Kennismakingsdates werden ingepland, resulterend in veertien nieuwe collega’s die hun plek vonden bij Meerwerf. De schoolleiding was in de wolken, de klaslokalen gevuld met nieuw talent. Het was een perfecte match. En ze leefden nog lang en gelukkig.

DE MIDDELEN

  • Vormgeving & DTP
  • Campagnes & creatieve concepten
  • Adverteren social media
  • Website landingspagina
  • Video

Benieuwd naar

de kracht van Anders?