Wie anders dan de advocaten, seniors en stagiaires die al bij Van Diepen Van der Kroef werken kunnen jou beter vertellen waarom ook jij bij Van Diepen wil werken? Zij hebben destijds de keuze al gemaakt en kunnen jou uit eigen ervaring vertellen waarom dit zo’n goede keuze is geweest! Deze campagne leverde diverse kwalitatieve leads op van mensen die uiteindelijk hun baan vonden binnen Van Diepen Van der Kroef.
Zo hebben we onderscheidende elementen voor Van Diepen, gedestilleerd uit de interviews, gegroepeerd naar een aantal invalshoeken die op zichzelf staand een aansprekend, geloofwaardig aspect vanuit persoonlijke motivatie voor de doelgroep vormen en samen optellen naar waarom je zou moeten kiezen voor Van Diepen.
We kwamen zo tot de invulling van drie films die raakten aan:
Work/life-balance;
Zelfstandigheid & ontplooiing;
Hier kan je écht goed worden.
Om daar invulling aan te geven lieten we drie geïnterviewden aan het woord die vanuit een van de drie invalshoeken hun verhaal vertellen. Om zo potentiële collega’s aan te spreken en een soort “ik ook” gevoel te creëren.
Wil je weten of dit gelukt is? Bekijk dan het portret van Sabine, Michaël & Wouter.