Door goed na te denken over de doelstelling, jouw doelgroep en welk kanaal je ervoor gebruikt, valt er veel winst te behalen. Wist jij namelijk dat een advertentie met video het veel beter doet dan eentje met een statische afbeelding? En dat mensen die eindeloos door hun tijdlijn scrollen eerst naar de video of afbeelding kijken en pas wanneer die aanspreekt even stoppen om het bericht erbij te lezen? Daarom is het extra belangrijk om in die ene seconde op te vallen en de aandacht te pakken!
We starten met een intake waarin we meer over jouw doelstellingen, doelgroep en product/dienst te weten willen komen.
We stellen een plan op via welke kanalen we de doelgroep gaan bereiken, welke strategie we daarop toepassen (vaak houden we het BITSER model hiervoor aan), wat voor soort berichten we gaan opstellen en wat het benodigde advertentiebudget is per maand.
Indien akkoord zullen we toegang vragen tot de social media kanalen en advertentieaccounts. We gaan aan de slag met de ontwikkeling van de content (teksten en bijbehorende video/afbeeldingen).
Indien de content akkoord is, worden de campagnes ingericht en ingesteld. Gedurende de campagneperiode worden de campagnes gemonitord en geoptimaliseerd op basis van de resultaten. Deze worden elke maand in een rapportage gedeeld. Op basis van de resultaten en jouw wensen sturen we de campagnes bij voor het optimale resultaat.