Wervingscampagnes

Personeel vinden. Een uitdaging waar bijna alle bedrijven op dit moment tegenaan lopen. Waar je voorheen de luxe had om uit een grote groep sollicitanten te kiezen, ben je nu blij als er überhaupt aanmeldingen binnenkomen met geschikte kandidaten ertussen. Door de schaarste op de arbeidsmarkt wordt het belang van de juiste boodschap en het laten zien van jouw bedrijfscultuur in de wervingsuitingen steeds belangrijker. Toch zien we dit nog steeds bij veel bedrijven helemaal fout gaan.

Het belang van een goede

wervingstrategie

Roast My Website

Blijf je concurrentie voor en haal het maximale uit je website of webshop.
Laat je website door ons roasten!

Roast my Website

Waar gaat het fout en hoe moet het dan wel? 

Er wordt nog steeds teveel van binnen naar buiten gedacht: ‘’Wij zoeken iemand die net uit de schoolbanken is, maar ook 10+ jaar ervaring heeft, alles op het gebied van X maar ook Y kan, iemand die flexibel is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft’’. De vacaturebanken barsten van deze standaardteksten die het onmogelijke eisen. Iedereen zoekt een specifiek type werknemer en legt daar de volledige focus op in de vacaturetekst of in andere wervingsuitingen zoals bijvoorbeeld op LinkedIn. Maar probeer eens op een andere manier te denken! 

Wat zou die alleskunner die jij zoekt zelf nou eigenlijk zoeken in een baan? Wat maakt het dat er een match zit tussen zijn wensen en de job die jij biedt? Iemand kiest niet alleen voor een bedrijf omdat de taakomschrijving zo leuk is, het gaat ook om de cultuurmatch die er moet zijn. Een bedrijf moet je aanspreken en moet bij je passen. Dit gaat ook over gevoel, niet alleen over functionele taken. 

Als je het vanuit die kant gaat bekijken, dan ga je op een hele andere manier werven. Zorg dat mensen een goed beeld van jouw bedrijfscultuur krijgen. Wat betekent het om bij jou te werken, welk gevoel geef je mensen en welke kansen krijgen ze? Versterk dit verhaal door het de mensen die al voor je werken ook te laten vertellen (bevestigen van je imago). Dit kun je op verschillende manieren doen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een videocampagne of testimonial blogs.

Roast My Website

Blijf je concurrentie voor en haal het maximale uit je website of webshop.
Laat je website door ons roasten!

Roast my Website (kosteloos)

Dus:

  • Wat is jouw bedrijfsvisie? 👉🏼 Vind mensen die hetzelfde doel willen nastreven als jij.
  • Wat kenmerkt jouw cultuur? 👉🏼 Vind mensen die passen bij jouw bedrijfsidentiteit en kernwaarden.
  • Hoe laat jij jouw goede werkgeverschap zien? 👉🏼 Laat de mensen die voor je werken spreken

Hoe ziet het proces er uit?

Hoe ziet een website of webshop proces eruit?

stap
·
01

Door middel van een intake willen we meer te weten komen over je wervingsdoelstellingen, de doelgroep en jouw bedrijfscultuur. We zoomen in op je huidige wervingsproces (van zoektocht tot gesprek) en bekijken waar nu de knelpunten zitten.

stap
·
02

We stellen een advies op hoe wij kunnen bijdragen aan je ambities. Wat kan er beter in de boodschap die je gebruikt, hoe kunnen we dit het best overbrengen, via welke kanalen doen we dat en hoe ziet het proces eruit als mensen interesse tonen? Op alle aspecten denken we met je mee om tot het beste resultaat te komen.

stap
·
03

Vervolgens staat ons team voor je klaar om met het advies aan de slag te gaan. Ons team van marketeers, content creators en videografen staat tot je beschikking om te zorgen dat jij het de juiste nieuwe mensen vindt.

stap
·
04
stap
·
05
stap
·
06
stap
·
07
No items found.

Vul de intake-lijst in en ontvang een voorstel op maat

Intakeformulier

Projecten

Drukwerk & signing
·
Vacaturebank matchmotor
·
Community platform
·
AR & 3D
·
AI
·
Podcast
·
Animatie
·
Livestream
·
Fotografie
·
Copywriting
·
Maatwerksoftware
·
App-ontwikkeling
·
Websites & webshops
·
Vormgeving & DTP
·
Wervingscampagnes
·
Campagnes & creatieve concepten
·
Adverteren social media
·
Social media content
·
Film & video
·
Logo & huisstijl
·
E-mailmarketing / funneling
·
Vindbaarheid in Google (SEO & SEA)
·
Communicatie-inrichting
·
Merkidentiteit
·
Wervingscampagnes
·
Websites & webshops
·
Vormgeving & DTP
·
Vindbaarheid in Google (SEO & SEA)
·
Vacaturebank matchmotor
·
Social media content
·
Podcast
·
Merkidentiteit
·
Maatwerksoftware
·
Logo & huisstijl
·
Livestream
·
Fotografie
·
Film & video
·
E-mailmarketing / funneling
·
Drukwerk & signing
·
Copywriting
·
Community platform
·
Communicatie-inrichting
·
Campagnes & creatieve concepten
·
App-ontwikkeling
·
Animatie
·
Adverteren social media
·
AR & 3D
·
AI
·