Druktemaker heeft alles voor je merk onder één dak. Concept, strategie en uitvoering. Met een team van vijfendertig inhuis-vakidioten zetten wij ons dagelijks in om jouw doelstellingen te behalen. Via welk kanaal dan ook - van social, web en print tot events en exposities. En met welk middel dan ook - van scroll-stoppende content en campagnes met lef tot design dat prikkelt en verhalen die raken. Altijd merkwaardig en met een scherpe focus op resultaat. En dat merk je.
Effectieve communicatie begint bij structuur en een sterk fundament. Daarom maken we bij Druktemaker gebruik van het BITSER-model van Frans de Groot. Een bewezen succesformule die ons helpt om jouw communicatie- en marketingdoelen te realiseren. Zelfs wij zijn nog geregeld verrast door de indrukwekkende resultaten van deze aanpak. Zeker toen we het model ook gingen toepassen voor o.a. wervingscommunicatie. Zo worven we 14 docenten voor basisscholen organisatie Meerwerf, vervulden we samen met recruitmentbureau ‘De Selectie’ zo’n 50+ vacatures voor Microsoft (in Noord-Holland) en kregen we de formatie voor zorginstelling Tellus ook weer rond. Kortom: BITSER werkt!
Het BITSER-model bestaat uit zes opeenvolgende fases, vergelijkbaar met treden op een trap die jouw potentiële klant beklimt; Bekendheid (B), Imago (I), Traffic (T), Sale (S), Extra Sale (E) en Resell (R ). Het BITSER-model is niet alleen een strategisch hulpmiddel, maar ook wetenschappelijk onderbouwd en wereldwijd toegepast door duizenden MKB bedrijven maar ook bekende corporates en merken als Heineken, IKEA, Redbull, ING en Vodafone.
Kennis moet je delen. Vinden wij. Door te investeren in het kennisniveau van onze klanten verrijken we samenwerkingen en kunnen wij focussen op onze échte toegevoegde waarde: creativiteit en innovatieve oplossingen. Maar ook met niet-klanten delen we graag onze kennis. Dat deden we voorheen al op allerlei podia en kennisevenementen. Voor bedrijven, verenigingen en stichtingen. Tegenwoordig doen we dat in onze eigen Studio62 en in ons digitale kenniscentrum: Druktemaker Dé Community. Een handige app met al onze Druktemakers en like-minded communitymembers. Zij delen daar dagelijks hun slimme inzichten, praktische tools en handige hacks. Zo hoef jij niet dagelijks het web af te struinen op zoek naar relevante actualiteiten en inzichten. Dat doen wij namelijk voor je. Handig. En gratis. Dus meld je aan.
Werken met ons? Dat merk je. Want wij geloven in de kracht van anders. In anders zijn, anders denken en anders doen. Dát leidt tot het beste resultaat. Immers, wat schuurt, blijft hangen. En wat opvalt, wordt onthouden.
Hieronder een overzicht van diverse cases. Van businesscase, tot showcase en beautycase.
We denken mee. Vaak ook ongevraagd. We delen onze kennis en we zeggen waar het op staat. Direct, betrokken en een tikkeltje eigenwijs. Niet om moeilijk te doen. Maar om het beter te doen. Voor jou.
Wij maken alles dat beweegt. Van film, (social)video, animatie tot livestream en aerials. Zo brengen we dagelijks verhalen en merken tot leven.
Dat merk je. Want wij geloven in de kracht van anders. In anders zijn, anders denken en anders doen. Dát leidt tot het beste resultaat. Immers, wat schuurt, blijft hangen. En wat opvalt, wordt onthouden.
Een bureau dat al haar kennis gewoon met je deelt? Dat klinkt merkwaardig. En dat is het ook. Dus doen we dat tóch. Jij krijgt gratis toegang tot onze (kennis)community. Want delen is samen groeien en zo brengen we dit mooie vak naar een hoger niveau. Lees er alles over onze toffe kennisevents, pak dat mooie netwerk mee en kom via korte lijntjes direct met ons in gesprek. En stel ons vooral veel vragen! Vinden we leuk.
Werken met ons is een partnership. We zijn benaderbaar, transparant en werken op een directe manier met klanten samen.